Kyläyhdistys

Kyläyhdistyksemme on vuonna 1992 perustettu, aktiivisesti toimiva kylätoimikunta/-yhdistys. Toimintamme tarkoituksena on kehittää Varjakkaa asuin- ja virkistysalueena sekä veneilykohteena. Tavoitteitamme ovat Varjakan viihtyvyyden parantaminen sekä Varjakkaa koskevien asioiden edunvalvonta.

Yhdistyksellä on hallitus, johon kuuluvat vuonna 2022 seuraavat henkilöt:

Juha Korkala, puheenjohtaja
Eeva Kauppi, varapuheenjohtaja
Heli Greus, sihteeri
Marja Isoahde
Hanna Marttila

Jäsenyys

Kyläyhdistyksen jäseneksi voi liittyä Varjakassa olevan rakennuksen omistaja tai haltija, tai joku joka haluaa osallistua yhdistyksen toimintaan tai tukea sitä. Tällä hetkellä jäseniä on noin 50 henkilöä.

Halutessasi liittyä yhdistyksemme jäseneksi, ota sähköpostilla yhteyttä jäsenasioista vastaavaan sihteeriimme (heligreus@gmail.com) jolloin tulet saamaan jatkossa sähköpostiin tiedotteita tapahtumista, talkoista tai muista yhdistyksen ajankohtaisista asioista. Jäsenmaksu on 5 euroa/henkilö/vuosi. Jäsenmaksun voi maksaa yhdistyksen tilille tai vaihtoehtoisesti yhdistyksen tilaisuuksissa käteisellä.

Kyläyhdistyksen tilinumero on FI26 5233 0820 1036 51. Käytä maksaessasi viestiä: jäsenmaksu vuosi, jäsenen nimi

Löydymme Facebookista nimellä Lumijoen Varjakan Kyläyhdistys ry.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi!