Tapahtumat 2023

Palvelupäivä Varjakassa to 22.2.2024 klo 9-15

Edellisillä palvelupäivillä oli mukavasti kävijöitä ja nyt yleisön pyynnöstä se järjestetään uudestaan. Hiukset, kulmat ja jalat kuntoon ja kehosta jännitykset pois hieronnalla. Hoidot ovat omakustanteisia. Paikkana huoltorakennus Varjakassa.

Suvi Alikoski (Parturi-Kampaamo Flamingo) leikkaa hiuksia ja laittaa kulmat kuntoon. Suville voi varata ajan numerosta 085425010 tai 04577100405.

Marja Lesonen tekee jalkahoitoja. Hänelle voi varata ajan numerosta 0405356868.

Arja Paavola hieroo lihaksista jännitykset pois. Hänelle voit varata ajan numerosta 0405223570.

Muistakaa mainita varausta tehdessänne että aika Varjakkaan.

Kuutamohiihto 24.2.2024 klo 18-22

Perinteinen kuutamohiihto järjestetään jälleen! Lyhdyin valaistu latu Hytin saareen. Myynnissä makkaraa, kahvia ja pullaa. Koko perheen tapahtuma. Sääolosuhteet otetaan huomioon: pakkasraja -15 astetta tai kova lumisade siirtää tapahtuman viikon päähän la 2.3.2024. Yhteistyössä järjestämässä Lumijoen kunta.

Anssin ajot 16.3.2024 klo 11 alkaen

Jäärata-ajot mopoille. Sarjoina vakiomopot, virimopot, monipyörämopot ja mönkijät. Nastarenkaat kielletty! Ajo omalla vastuulla. Varikko avataan klo 9. Ohjaajakokous klo 10.30. Ilmoittautumismaksu 5€. Ilmoittautuminen ja lisätiedot num. 0400923698/A-P.

Löydymme Facebookista nimellä Lumijoen Varjakan Kyläyhdistys ry.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita